ویزای شینگن و کانادا ویزای شینگن و کانادا .

ویزای شینگن و کانادا

وقت سفارت آلمان

وقت سفارت آلمان| فوری و تضمینی

وقت سفارت آلمان
امکان کار، تحصیل رایگان و امکانات گردشگری، آلمان را برای دریافت وقت سفارت جزو پر ترافیک‌ ترین‌ها کرده است. تحصیل، گردشگری و کار و تجارت از مهمترین موارد اقدام افراد برای دریافت وقت سفارت آلمان است. کجاویزا قصد دارد در این مطلب نحوه گرفتن وقت سفارت آلمان، شرایط و مدارک لازم برای انواع ویزاهای آلمان را در اختیار شما قرار دهد:

کشور آلمان
آلمان با نام رسمی جمهوری فدرال آلمان کشوری واقع در اروپای غربی که از شمال دریای شمال، دانمارک و دریای بالتیک، از شرق با لهستان و جمهوری چک، از جنوب با اتریش و سوئیس و از غرب با فرانسه، لوکزامبورگ، بلژیک و هلند هم مرز است. پایتخت آلمان برلین است. این کشور طبق آخرین سرشماری که در سال 2011 انجام شد یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهای اروپایی است. وسعت آلمان ۳۵۷٬۱۶۸ کیلومتر مربع است. این کشور جز 5 کشور اولی بود که توافق نامه شینگن را در سال 1985 در لوکزامبورگ امضا نمود. آلمان به خاطر شرایط خوب زندگی و امکان کار به خاطر صنعت وسیع آن مهاجران زیادی را جذب خود می‌کند.

ویزای توریستی آلمان
برای افرادی که قصد سفر یا اقامت در اروپای غربی را داشته باشند بدون تردید، آلمان یکی از بهترین گزینه‌ها است. البته اخذ ویزای این کشور نسبت به کشورهای توریستی اروپا دشوارتر است و دلیل آن صنعتی بودن، امکان پیدا کردن کار، شرایط زندگی خوب و امکان تحصیل رایگان است که بسیاری از افراد را در این کشور نگه می‌دارد. ویزای توریستی برای سفرهای کوتاه مدت تفریحی و یا دیدار با نزدیکان مناسب است. مدت زمان اعتبار ویزای توریستی به تصمیم سفارت طبق درخواست شما بستگی دارد. تمام اطلاعات اصلی ویزا شامل تاریخ اعتبار و تعداد دفعات مجاز که می‌توانید با آن سفر کنید را به صورت برچسب ویزا در گذرنامه شما قرار می‌دهند.

وقت سفارت برای ویزای توریستی آلمان
جاذبه‌های فوق‌العاده طبیعی و تاریخی آلمان، گردشگران زیادی را از تمام دنیا به این کشور می‌کشاند تا جایی که گردشگری یک منبع درآمد عالی برای این کشور محسوب می‌گردد. اگر قصد دارید با تور به آلمان سفر کنید، نیازی نیست خودتان برای گرفتت وقت سفارت اقدام کنید، تور برای گرفتن وقت سفارت اقدام خواهد کرد. با این روند مراحل دریافت ویزای توریستی آسان‌تر خواهد بود.

مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی که سفارت آلمان از شما می‌خواهد
گذرنامه با حداقل 2 صفحه خالی و 6 ماه اعتبار
یک کپی از صفحه مشخصات فردی گذرنامه
عکسی متفاوت با عکس گذرنامه با پس زمینه سفید در سایز 6 در 4
همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی
بیمه نامه
قرارداد کار یا اشتغال به تحصیل
کپی از تمام ویزاهای دریافتی طی 5 سال گذشته
واچر هتل
رزرو بیط رفت و برگشت
پرینت تراکنش باتکی طی 3 ماه اخیر
فرم کامل شده درخواست ویزا
ویزای تحصیلی و کار آلمان
ویزای کار آلمان به افرادی با تحصیلات، تخصص و سابقه شغلی در ارتباط ط با زمینه کاری که در آلمان می‌خواهد مشغول گردد، داده می‌شود. بنابراین اگر  تحصیلات، تخصص و سابقه شغلی دارید و مدرک زبان آلمانی معتبر هم دارید نگران دریافت ویزای کار نباشید که راه راحتی را در پیش دارید. همچنین کشور آلمان با هزینه پایین و حتی امکان تحصیل رایگان در هر مقطعی( از دبیرستان تا مقطع دکتری) امکان صدور ویزای تحصیلی آلمان را فراهم کرده است. هزینه تحصیل در اکثر دانشگاه‌های آلمان رایگان بوده و فقط هزینه کمی (۵۰۰ تا ۶۰۰ یورو ) برای ثبت نام دانشگاه دریافت می‌گردد.

 

وقت سفارت برای ویزای تحصیلی آلمان
اولین قدم برای گرفتن ویزای تحصیلی آلمان، گرفتن پذیرش از یک دانشگاه یا کالج آلمانی است. اقدام بعدی رزرو وقت مصاحبه در سفارت آلمان در تهران (خیابان فردوسی) است. سپس باید برای رزرو زمان درخواست ویزای تحصیلی آلمان فقط به صورت آنلاین اقدام کنید. دریافت وقت سفارت آلمان به دلیل تعداد زیاد متقاضیان، کاری است که نیازمند برنامه ریزی و دقت بالا دارد. حتما تاریخ شروع کلاس ها در آلمان و اینکه ۸ هفته از روز مصاحبه تا روز دریافت روادید تحصیلی طول می‌کشد و لازم است به این دو مورد در زمان بندی گرفتن وقت سفارت دقت کنید. ویزای دانشجویی آلمان، ۳ ماه اعتبار دارد که دانشجو بعد از ورود به خاک آلمان با مراجعه به اداره امور اتباع خارجی در آلمان، ویزای تحصیلی خود را به مدت 1 الی ۲ سال تمدید کند.

 

مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی که سفارت آلمان از شما می‌خواهد
گذرنامه با حداقل 2 صفحه خالی و 6 ماه اعتبار
مدارک مربوط به پذیرش از دانشگاه آلمان
گواهی پایان دوره دبیرستان، پایان دوره پیش دانشگاهی، دوره کارشناسی و یا کارشناسی ارشد با توجه به مقطع تحصیلی (به همراه ترجمه)
فرم تکمیل شده‌ی درخواست ویزای تحصیلی
عکس
دو کپی از شناسنامه به همراه اصل آن
گواهی تمکن مالی
سوابق شغلی
پرداخت مبلغ ۶۰ یورو جهت صدور روادید تحصیل در آلمان
زندگی نامه و انگیزه نامه برای تحصیل در آلمان
مدارک لازم برای دریافت ویزای کار که سفارت آلمان از شما می‌خواهد
آلمان با درصد بیکاری پایین، محیط شغلی امن و جذاب با آموزش‌های رایگان برای ساکنین آن این کشور را مقصد بسیاری از جوانان برای ورود به عرصه کار در این کشور کرده است. ویزای شغلی آلمان به مدت ۶ ماه به فرد برای یافتن شغل ( و نه برای کار کردن) اقامت می‌دهد. مدارک زیر جهت ارائه به سفارت آلمان برای دریافت ویرای کار لازم است:

گذرنامه با ۱۲ ماه اعتبار
کپی از صفحه اول گذرنامه
۳ قطعه عکس پاسپورتی
انگیزه نامه که در آن شما هدف از سفر خود را توضیح میدهید.
آخرین مدرک تحصیلی
هر نوع ویزای قبلی به عنوان تجربه
رزرو هتل
اثلات تمکن مالی در طول اقامت در آلمان
گواهی تولد، ازدواج و غیره (ترجمه انگلیسی)
بیمه نامه

آشنایی با فرهنگ مردم آلمان
با هر هدف و دلیلی که به آلمان می‌روید، بهتر است قبل از هر چیزی با آداب و رفتار مردم آلمان آشنا شوید. آلمانی‌ها تحت تاثیر آب و هوای سرد این کشور، رفتاری سرد و گاها آزار دهنده (مخصوصا برای مردم خون گرم ما) دارند. ولی با این وجود آلمان کشوری است با مردمی با فرهنگ و قانونمند. اگر قکر می‌کنید رعایت قانون برایتان دشوار است دور این کشور را خط بکشید. اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید لازم است حتما زیان آلمانی را یاد بگیرید و قبل از اقدام برای این تصمیم یک سفر توریستی به آلمان داشته باشید تا راحتتر بتوانید برای این مورد تصمیم بگیرید.

اکیدا توصیه می‌شود جهت اقدام برای ویزای تحصیلی آلمان یا ریجکتی آن با کارشناسان مجرب در این زمینه مشورت کنید. کجاویزا مفتخر است تا با استفاده از کارشناسانی مجرب بهترین مشورت و راهنمایی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

منبع: kojavisa.ir

 


برچسب: وقت سفارت آلمان، ویزای شینگن آلمان، آلمان،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۶:۲۱ توسط:هیوا موضوع: نظرات (0)